Skare - en lus hängmattan?

Jårdsch:
Titta! Det är en lus i hängmattan!
Taurus:
Nej, pucko!
Ruben:
Det är Skare.
Pablo:
Nu nyper jag dig, Taurus!
Taurus:
Jag känner det, din lilla ohängda skitunge!
Torsken:
Den som rör Skare, är dödens.
Jårdsch:
Jag är dödens!
Ruben:
Meeeen... Kan ingen hitta den där bruksanvisningen, så det blir råtta av Jårdsch! Det här gör mig galen!
Taurus:
Gör det dig galen? Vad gör det med mig, då?
Pablo:
Det gör dig dubbelt galen, för du har mig i rumppälsen hela tiden dessutom.
Taurus:
Rätt gissat av lille herr jag-kissar-på-mig-utan-att-märka!
Jårdsch:
Det är något fel på lusen i hängmattan. Han piper när jag hoppar på honom.
Torsken:
Jårdsch! Gå bort därifrån!
Jårdsch:
Jag vet... Jag är dödens, so what? Det här är ju roligt. Lyssna!
Skare:
Pip. Pip. Pip.
Jårdsch:
Hopp, hopp! Hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback