Tänka tänka

Taurus:
Jag har tänkt på en sak...
Elton:
Jaha, vaddå om jag får fråga?
Taurus:
Att du är ganska slafsig i hullet.
Elton:
...och du är ganska rund och svulstig.
Taurus:
Vi är feta.
Elton:
Och lite dumma i huvudet ibland.
Taurus:
Så luktar vi kiss.
Elton:
Och inte kan vi gå på lina.
Taurus:
På lina?
Elton:
Mmmm...
Taurus:
Det hade jag inte tänkt på.
Elton:
Nej, i vissa fall tänker jag bättre än du.
Taurus:
Vi tänker bättre än vi kan gå på lina.
Elton:
Tänk om vi skulle tänka lika bra som vi kunde gå på lina.
Taurus:
Skrämmande tanke.
Elton:
Mmm... Ska du ha den där gamla pajkanten?
Taurus:
Jårdsch hittade den i bajslådan.
Elton:
Jaha... Men då kan Torsken få den.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag har minsann sett er gå på Lina!

2007-09-28 @ 03:37:51
Postat av: Elton

Men hon är ju inte där vi är och alltså kan vi inte gå på Lina. Jue ;)

2007-09-29 @ 12:52:45
Postat av: Olydia

Leo hälsar till Taurus att han minnsann ska bli pappa :D

2007-10-03 @ 10:55:02
Postat av: Twenty 7

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback