Småprat

Jårdsch:
Hur kommer det sig att du är så charmig, Ruben?
Ruben:
Tjaaa... Det är väl för att jag är så liten och söt, liten, tokig och svart.
Jårdsch:
Ja, det har du rätt i.
Ruben:
Varför är du mammas favorit?
Jårdsch:
För att jag är så lik Manfred, tror jag. Jag är gubbigt klok och alldeles luddig. Så är jag gullig.
Torsken:
Men varför är Taurus päls alltid så len?
Taurus:
Jag har ingen aning. Jag är alltid fluffig och len. Jag verkar inte ha några av de där långa, hårda håren som andra rexar har. Hur kommer det sig att du är så jävla fet, Torsken?
Torsken:
För att jag älskar mat och inte rör på mig som jag borde, såklart.
Taurus:
Jaha. Var det så enkelt.
Torsken:
Jupp!


Kommentarer
Postat av: Paula

SkarvSlarv är också sådär liten och söt, liten, tokig och svart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback