...och en ny Ruben

Torsken:
Ja, det är sant... Elton lämnade oss så sent som igår. Vi har anat oss till detta under en tid, men vi har inte sagt något. Eller, ja... Vi har inte kunnat säga något, eftersom mamma jobbar jämt och då får vi inte sitta vid datorn. Nu är vi fyra.
Ruben:
Ja, vi är fyra. Ni kanske inte vet att jag flyttade in för ett par veckor sedan. Jag, Ruben, alltså.
 En sudd
Taurus:
En Råtz Häger, för att vara korrekt. Är vi inte släkt allihop nu?
Jårdsch:
Jo... Vi är väl det. Ska man skratta eller gråta?
Taurus:
Vi kan väl gråta en skvätt över Elton. Vem ska vi nu håna och reta?
Torsken:
Dig?
Jårdsch:
Jaaaa! Det kan bli hur roligt som helst.
Ruben:
Ja, mig får ni då rakt inte reta, för jag är bara en bebis.
Jårdsch:
Ha! Vänta du bara!
Ruben:
Jag vääääntaaaaar... Haha!

Kommentarer
Postat av: Tidus, Winther & Trolltyg via matte Mimmi

Välkommen Ruben, hoppas du är lika skojig som de andra Boysen! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback