Bra pung

Torsken:
Idag var Jårdsch och Ruben på utställning.
Taurus:
De luktar fruntimmer!
Torsken:
Tyst!
Taurus:
Och Jårdsch är alldeles len och rosa i huden.
Torsken:
Meh TYST, då! Du är bara avundsjuk för att du fick vara hemma och tråka med mig.
Taurus:
Har du läst bedömningssedlarna?
Torsken:
Ja och jag är mycket stolt över dem!
Taurus:
Tror fan det. Det står ju att Jårdsch har en "bra pung". Vad gör de på utställningar egentligen? Va? Bra pung! Hahahaaaa... Ahaaaaahhaa... Ojoj...
Jårdsch:
Min pung är alldeles perfekt tecknad, rund och fin. Jag är en riktig pung-kung! Hihi...
Taurus:
Du är en tutte!
Ruben:
Och jag är agilitykung och lovar stordåd!
Jårdsch:
Och Taurus är en fetknopp som inte får följa meeeeed.
Torsken:
Nåja. I ärlighetens namn bör du kanske inte äta fullt så mycket som du gör om du vill vara pung-kung i fortsättningen, Jårdsch. Några arvsanlag har du nog ärvt efter mig.
Taurus:
En viss korpulens. Hahaa...
Torsken:
Snarare pondus! P-O-N-D-U-S, Taurus. Bra att ha vid tacklingar, men inte på utställning. Svår avvägning det där... Hm... Med dig i huset får man vara beredd på allt.
Jårdsch:
Tackling! Tackling! Tackling!
Taurus:
Ajajajaaaaahhhaaaahaaaaa... Du sitter på mig, Torsken! Aj! Pondus! Pondus! Jag säger ju pondus! Sluta killas under fötterna, Ruben! Det är fuuuusk! Ni är fler mot en.
Jårdsch:
Ger du dig? Eller vill du verkligen bada, lukta fruntimmer och få din pung beskådad i kallt, vitt ljus?
Taurus:
Ahahaaaaaldriiiig! Jag ger mig aaaaaahhaaahaaaaldriiiig!
Torsken:
Det ska vi väl snart ta ur dig. Moahahaa!
Taurus:
Jårdsch! Hjälp! Du har en snygg pungteckning! Visa att du är en man! Hjäääälp! Hahahhaaaa...
Ruben:
Du Jårdsch... Spårar Boysen alltid ur på det här sättet?
Jårdsch:
Mmm... Oftast...
Ruben:
Hm...

Kommentarer
Postat av: Paula

Äre NÅGON man kan slicka på pungen, så är det pungkungen Jårdsch!

*saknig*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback