Sorgebröl

Elton:
MAAAANFREEEEED! Buuuuääääähhhhööööööhöööhöööhöööuuuuäääääh... MAAAANFREEEEED! Nääääääeeeeeiiiiiiiii...
Taurus:
Torsken... eeeh... vad är det med Elton?
Torsken:
Ledsen.
Taurus:
Det är otäckt. Blir han glad igen?
Elton:
MAAAAANFREEEEEEED! Aaaaaaaaaaaooooooooooäääääääh! MAAAAANFREEEED...
Torsken:
Nä, jag vet inte. Skicka över kycklingbenet är du snäll. Tack.
Taurus:
Var är Manfred?
Torsken:
Död, typ.
Taurus:
Död? Är inte det farligt?
Torsken:
Jo, det är livsfarligt. Hahahahaaaaa. Host, host.
Taurus:
Usch då! Kan jag bli det?
Torsken:
Alla blir det, förr eller senare. Det är inget att vara rädd för och det är inget att tjuta för. Ska du ha den där kycklingbiten, eller?
Taurus:
Jag saknar också Manfred. Kommer han aldrig tillbaka?
Torsken:
Näe, aldrig. Skicka den torkade bananen.
Taurus:
Vem ska då berätta för oss om hur saker och ting är? Vem ska förklara?
Torsken:
Vi har mat och vatten och en torr hängmatta. Vad tjatar du om?
Taurus:
MAAAAAANFREEEEEED!!! MAAAAAAANFREEEEED!

Kommentarer
Postat av: Kauz

Vet ni om han tog en taxi eller hur det blev? Jag är ju lite orolig för hur jag ska göra själv när det blir dags, och jag undrar om man kanske kan få färdtjänst? Det är skönt att höra att Manfred får springa runt på unga tassar igen, men det måste vara jättetråkigt för er som inte följde med. Tack för allt du lärde mig och Ichi i den här bloggen, Manfred!

Postat av: Elton

Jo, det kom en taxi och hämtade Manfred. Det vet jag alldeles bestämt, för jag var den ende som vinkade av honom när han for. Han fick åka en fin Elysion Taxi, med Farbror Döden som chaufför. Det var en förstklassig avfärd mot evigheten.

Färdtjänst kommer med största sannolikhet om du ber om det, men varför inte passa på att ta en limousin när du ändå får chansen?

2007-03-11 @ 22:00:02
Postat av: Ichi

Jag var inte med, men jag tror att Kauz struntade i färdtjänsten och sprang istället, för att hon var så lycklig över att kunna röra på sig igen.

2007-03-20 @ 23:21:53
URL: http://rattorna.blogspot.com
Postat av: Elton

Det låter som ett fint sätt att nå Elysion på! :)Springa... Man borde göra det oftare, medan man faktiskt kan.

Boysen skickar sitt deltagande i sorgen, Ichi!

2007-03-21 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback