Heja Boysen

Torsken:
Heja Boysen friskt humör, det är det som susen gör! Heja! Heja! Heja!
Elton:
Vi är Boysen, vi är bra! Vi ska blogga varje dag!
Taurus:
Näe, kom igen nu! Vi måste väl kunna bättre än så där?
Torsken:
Jag är Torsken, jag är kung! Håll du käften, kyss min pung!
Elton:
Fy, så du säger!
Torsken:
Jag är Torsken, jag är kung! Jag är dum och alltför ung! Hejahejaheja!
Taurus:
Hahaha! Vad knäppa ni är!
Elton:
Jag är Elton! Jag är söt! Jag gör Torsken alldeles blöt!
Torsken:
Nu börjar du igen!
Taurus:
Vi är Boysen! Vi är bäst! Om kärlek vet vi allra mest!
Torsken:
Näe, inte kärlek! Det är trist! Mat, ska det vara.
Elton:
Eller tidningspapper!
Taurus:
Vi är Boysen, fördömda! Utan blogg, bortglömda!
Torsken:
Grymt, du!
Elton:
Vi är Elton, Torsk och Taurus! Vi kan skriva, vi vet bus! Vi är Boysen, starka stora! Manfred var en liten hora!
Taurus:
Den var faktiskt elak! Manfred kan inte försvara sig.
Elton:
Vi är Elton, Torsk och Taurus! Vi är finare än snus! I vår blogg är vi kungar, fastän vi är osnutna ungar.
Torsken:
Ska vi äta nu?
Elton:
Japp!

Kommentarer
Postat av: Storr8n

Ni bloggar ju inte varje dag! Har ni fastnat i vårvädret? Akta er då för katterna.

2007-03-27 @ 18:29:11
Postat av: Hannah

Vad hände med vi ska blogga varje dag? ;)

2007-04-04 @ 18:57:22
Postat av: Torsken

Vi är boysen, vi är bra. Det är svårt att blogga varje da... ;)

2007-04-04 @ 22:25:21
Postat av: Petrah /r8orna

Ni är för goa boysen.
snälla blogga oftare!

/Puss Britt Berit

Postat av: Storr8n

Jag har hört rykten om att ni har varit på äventyr! Berätta!

2007-05-05 @ 20:02:07
Postat av: Kakgrabbarna

Det är ju inte konstigt att Boysen inte har hunnit blogga! Dom är ju ute på friarstråt!

2007-05-20 @ 20:46:00
URL: http://Kakgrabbarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback