Tidningspapper

Elton:
Jåååååååårdsch! Sluuuuutaaaa!
Taurus:
Hur länge har han rivit tidningspapper nu?
Elton:
I fem timmar! Klockan är fem på morgonen och jag vill sova nu!
Taurus:
Mamma svärde!
Torsken:
Svor, Taurus. Svor!
Taurus:
Ok! Mamma svor! Ligger vi brunt till då?
Torsken:
Jårdsch ligger brunt till, hoppas jag. Jag vill också sova...
Taurus:
Kan du inte säga till honom att sluta, då?
Torsken:
Va?
Taurus:
Kan inte du säga...
Torsken:
Jag HÖR inte. Det river så!
Taurus:
KAN INTE DU SÄGA TILL JÅRDSCH ATT SLUTA!
Torsken:
JAHA! NÄE; JAG HAR FÖRSÖKT OCH HAN BARA STOPPAR TIDNINGSPAPPER I MUNNEN PÅ MIG!
Elton:
OCH DU SKA VARA ALFAHANNE?? FÖR HELVETE, TORSKEN! GÖÖÖÖÖR NÅGOT!
Jårdsch:
Hej! Mamma sa jävla råtta till mig! Haha! Vad betyder det?
Elton:
Det betyder...
Taurus:
...att om du inte slutar riva tidningspapper nu...
Elton:
...så får du pälsen plockad!
Jårdsch:
Det låter roligt!
Torsken:
Gå och sov, unge! Du har rivit nog!
Jårdsch:
Men pappa... Har du spottat ut pappret?
Torsken:
Sov!
Elton:
Nu!
Jårdsch:
Men... Det är ju morgon! Man måste leka då! Kom igen! Klockan är ju bara fem!
Taurus:
Alltså, Jårdsch, lyssna nu! Du är en krossad pungkula i röven när du river papper och ingen tycker om dig. Vi kommer barbera dig och tugga dig i svansen om du inte slutar genast. Har du förstått?
Jårdsch:
Ameeen, fy vad ni är tråkiga!
Elton:
Du är en dålig rex, så håll KÄÄÄÄFTEEEN!
Torsken:
Elton! Du är en nervös BEW som bajsar på dig när du får klorna klippta och du talar inte så till min son!
Taurus:
SOV! ALLIHOP! HÅLL MUN OCH SOV! SNÄLLA!
Torsken:
Ok...
Jårdsch:
Aje! Pappaaaa! Du kan ju inte ligga på mig! Det gör ju oooont! Aaaaj!
Torsken:
Nu kan du försöka riva tidningspapper!
Jårdsch:
Men det gååår inte!
Taurus:
Aha! Du har förstått! Bra!

Kommentarer
Postat av: Bella

Heja Boysen! Blogga på!

2007-08-01 @ 17:11:57
Postat av: Favouriteshopping

Thank you for producing such a down to earth site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback