Nytt liv - eller bara en omtagning?

Torsken:
Vad i all sin dar är det här?
Elton:
Det här min gode Torsk, är vår nya diet.
Torsken:
Dinkelgröt med blåbär? Har mamma blivit galen?
Elton:
Nej, men du har blivit fet.
Torsken:
Struntprat! Jag är superfit!
Taurus:
Superfit med... Hm... Hur ska jag säga det här på ett snällt vis?
Elton:
Du är en flytponton, Torsken. En pälsklädd fettballong.
Taurus:
Lite av tjockgubbe som luktar kiss.
Jårdsch:
Luktar kiss! Luktar kiss!
Torsken:
Jårdsch!! Man säger inte till sin far att han luktar kiss! Det är fult!
Jårdsch:
Ful! Ful! Pappa är ful!
Taurus:
Seså, Jårdsch. Nu ska vi gå och riva tidningspapper, du och jag. Ursäkta oss...
Torsken:
Vad har ni gjort med min son? Han är lika otvättad som Taurus.
Elton:
Ja, saker händer när man ligger och äter, förstår du. Här kommer kokta linser. Mumsfilibabba!
Torsken:
Linser! Ska ni ta DÖD på mig??
Elton:
Nej, tvärt om. Vi ska se till att du blir gammal. Släpp kycklingbenet. Släpp!
Torsken:
Jag blir pruttig av grönsaker!
Taurus:
Det blir bättre efter ett tag. Tarmen måste vänja sig. Grönsaker är gott.
Jårdsch:
Grönsaker är gott! Grönsaker är gott! Jårdsch äta mycket och prutta.
Taurus:
Prutta är roligt! Haha... Prutt!
Jårdsch:
Lyssna pappa! Jag kan prutta. Tuuut tuuut!
Torsken:
Ja, hrmf, har man hört... Vad du kan... Elton! Om du så mycket som andas ett leende så...
Elton:
Jag döööör! Haaaahaaaaa.... Haaahaaaheeehhh... Ahahaaa


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äntligen är boysen tillbaka igen! Jag har saknat er!!! Pussar från ert största fan <3

2007-07-21 @ 16:11:52
Postat av: Paula

Tssss. jag är inte ALLS SÄKER PÅ ATT Lovisa är boysens största fan! *Jårdsch-pussas*

Postat av: Lovisa

Det är väl klart att jag är! Vem skulle annars vara det?

2007-07-22 @ 11:38:12
Postat av: Paula

Lovisa: det är många som tävlar om den ställningen! :)

2007-07-24 @ 14:16:58
URL: http://www.rackarns.se/
Postat av: Lovisa

Men de andra är ju inte lika söta som jag...

2007-07-24 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback