Elton kan

Torsken:
Vad gör du Elton?
Elton:
Schhh... Jag googlar!
Torsken:
Oj, förlåt... Vad söker du?
Elton:
Jag håller på att söka efter saker som jag kan. Jag ska söka mig ett jobb och jag vet inte vad jag ska skriva i min ansökan. Jag har aldrig tänkt på vad jag kan, eller vad jag är bra på.
Torsken:
Vad hittar du då?
Elton:
Tjaaa... Låt oss se...
"Elton kan konsten att hitta på en historia som binder fast läsaren vid boken till sista sidan."
Det måste ju betyda att jag är författare och då kan jag bevisligen skriva. Det är bra!
Torsken:
Mmm, det är finfint! Mer då?
Elton:
"Elton kan dra år skogen!" Nej, fy... Det är inte bra... Här kanske... "Elton kan bli en fantastisk lydnadshund"
Taurus:
Haaaahaaaahaaaa! Jag dööör! Så kan du ju inte göra, Elton! Du måste ju utgå från dig själv och inte något som står på nätet, förstår du väl. Hihihi... Du måste tänka efter.
Elton:
"Elton kan stoltsera med att han är lika vacker som sin storebror och sina föräldrar" är ju sant! varför skulle jag inte ta med det?
Taurus:
Men det är ju inte om dig det är skrivet.
Elton:
Nu är det det!
Torsken:
Just det! Där hör du, Taurus! Vad står det om Taurus, förresten?
Elton:
"En Taurus kan man få helt ok, har billiga reservdelar och en rimlig konstruktion för förbättring"
Torsken:
Näe? Aaaaaahhaaahahaaa... Hoohooohoo...
Elton:
"Ett bra argument för att köpa Taurus kan vara att om man köper för ca 4-5 kr och säljer för 8 kr så blir det en bra affär"
Torsken:
Haaahaaahaaaa... Ajajaaaj, min maaageee! Heheheeeee... aaaaahaaah... heh
Taurus:
Skitkul! Verkligen roligt! Hrumf! "Torsken kan vara utplånad om 15 år"!
Torsken:
Hahaha, ja med tanke på en råttas korta levnad så är det troligt! Ahahahaa...
Elton:
"Torsken kan bli minst 40 år gammal"
Jårdsch:
Ja, där hööör du, Taurus! Min pappa kan bli jättegammal! Prrrrrtt!
Taurus:
Jösses! Vad är det för ålder på er egentligen? Bah!
Elton:
"boysen är 4 o 5" står det här!
Taurus:
Gaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh upphöjda råttbloggare! Jag blev så nyfiken att jag var tvungen att kolla vad JAG egentligen kan. Det här är min favorit: "lina kan komma in och häkta upp sig längst in i handtaget och inte komma loss" :D

Postat av: Storr8n

Heja boysen! Blogga på!

2007-07-27 @ 13:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback