Rumpor

Gurkan och Manfred
Jårdsch:
Vilka rumpor!
Ruben:
Gigantiska! Kommer vi att bli sådana?
Jårdsch:
Risken finns...
Ruben:
Huvva!
image102

Elton
Taurus:
Lortig svans! Usch!
image103

Torsken
Torsken:
NAAAAEEEEEJJJ!! Den är preskriberad! Mamma, vad mörtig du är!
Taurus:
Gaaaaahahaaahaaa! Jag tror jag döööör! Hahahaaa!!
image104

Taurus
Torsken:
Vem sade något om lortig svans?
Taurus:
Käften...
image105

Jårdsch
Ruben:
Åh, snygg pung!
Jårdsch:
Tack, Ruben!
image106

Ruben
Jårdsch:
Hm... Blank pung, Ruben...
Ruben:
Eeeh... Ja... Hrumf...
image107

Pablo
Taurus:
Respekt! Vilken debut! Är det verkligen det allra första fotot?
Pablo:
Ja, på ett ungefär...
Jårdsch:
Grym!
Ruben:
Haaaahaaaahaaaa... Jag kommer att skratta mig till döds! Hohohooo...

image108

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback