Trams

Elton:
Torsken...
Torsken:
Mmm...
Elton:
Du luktar bajs!
Torsken:
Jag trivs med det.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Torskens bajs luktar bara ROSOR! Eller nötter och annat som vårt släkte gillar... Jag är lite sugen på ett litet tätatät igen, Torskraring! Matte säger att det är okej för henne, men att jag måste vänta jättelänge! Till typ i Januari eller nåt! Men... Är du med på det Torskis-borskis? *smaskar lite i ditt öra på Sashavis*

Postat av: Torsken

Sasha-darlo! Du vet att jag är din, för alltid! *löööving*

2007-08-11 @ 21:26:41
Postat av: Tidus, Winther & Trolltyg

Luktar bajs? Ja, men... det är väl det vi råttor gör? Så vi förstår att du trivs med det, det gör vi också - vi luktar bajs and we´re proud of it! :-D

2007-09-05 @ 05:50:40
URL: http://skruttungarna.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hörrni boysen!
Nu var det ett tag sen man hörde av er? Har ni emigrerat till Nepal eller nåt annat internetlöst land?

2007-09-11 @ 22:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback