Vindsfynd

Liston:
Idag rotade mamma på vinden och gissa vad hon fann? Min gamla leksak! Den har jag stått och rullat på idag. Jag känner mig som en liten busunge igen. Här är jag med leksaken i bakgrunden. Idag är jag glad!77064-8

Manfred:
Håll mun, Liston! Du stör med ditt leksaksskrammel! Kan du inte göra det i natt, åtminstone. Vi vill ju sova här!

Gurkan:
Liston! Tror du att vi är impade eller? Du är en gammal gubbe! Du ska inte leka. Du ska ligga och fisa i en hängmatta. Lämna buset till mig!

Kommentarer
Postat av: kicki

Heja - fram för fler lekfulla gammelråttor! Gurkan är bara avis.

Postat av: Emma

Åldersdiskriminering i råttburen? Protestera Liston!

2006-05-14 @ 21:05:41
URL: http://tuvatova.blogg.se
Postat av: petrah

det är värst vad de skall vara bäst. haha

2006-05-15 @ 11:58:59
Postat av: Tina

Bra, Liston! Lite motion skadar aldrig.....dessutom ser leksaken jättefiiin ut, jag förstår att du har kul! :)) HEJA!

2006-05-15 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback