Vem-kissar-överallt?

Liston:
Hallå där! Vi fick rent och snyggt igår, men nu är det helt blött här på golvet! Och vems kladdbajs är det man får på tassarna när man går i lådan?

Manfred:
Det är blött här uppe i sovlådorna också.

Elton:
Det är inte jag, för jag bor här ute i ensamhetens kök och jag gör både nummer ett och nummer två på lådan. Mammas sambo tycker att jag är jätteduktig.

Liston:
Vad vet du om det här, Gurkan? Du luktar väldigt mycket...urin idag!

Gurkan:
Vaddå? Jag har inte gjort något. Jag är snäll och söt, rund om magen och heeelt oskyldig. Faktiskt!

Manfred:
Då har vi fått oss ett kiss-och-bajsspöke på halsen! Någon som sett någon med ett skynke över huvudet som låter buhu och lämnar otäcka blötbajsar och andra läckage efter sig? Gurkan? Du brukar ju inbilla dig saker...

Gurkan:
Meeeh... Lägg av...

Liston:
Det är ju inte för intet som mammas sambo kallar dig för kissar-överallt-Gurkan och ber dig dra lärdom av en liten spinkbäbis som Elton! Manfred, vet du om det finns Tena inkontinensskydd för råttpojkar? Vi skulle kunna be mamma att köpa det åt Gurkan, så vi slapp ligga i hans otrevligaste former av kroppsvätskor.

Gurkan:
Som ni retas är det väl inte konstigt om jag blir sängvätare och fisig i magen.

Manfred:
Gurkan... Du är lat! Du är stor och slö och oroväckande slapp i stjärten för din ålder. Vi vill faktiskt bara ha ordning och reda här inne och det är inte så lätt när du bara sätter ner rumpan och gör det du måste göra just där du står eller ligger. Hur många gånger har du inte kissat och gått därifrån när du sovit hos mig, till exempel? Du är minsann ganska äcklig och ofräsch och du kommer aldrig att gå hem hos några damer om du inte börjar skärpa till dig och gå på lådan. Dessutom är det viktigt att du beter dig bra, för snart flyttar Elton in och han kommer att se upp till dig och lära sig utav dig. Liston och jag vill inte bli gamla och gå till tassknölarna upp i ynglingaråttors snuskiga lämningar.

Gurkan:
Ååååååhh, vad ni tjatar! Tjat, tjat, tjat, tjat hela dagarna! Har ni bollarna kvar eller är ni ena larviga kastrater? Lämna mig i fred! Fistomtar!

Liston:
Så det är du som kissar alltså!

Gurkan:
Ni är inte mina morsor! Jag tänker inte lyssna på er.

Manfred:
Liston, är det din eller min tur att brotta ner honom?

Liston:
Helt klart din tur!

Gurkan:
Aje, Manfred! Du är tuuung. Sluuuta! Ok, ok, ok... Jag ska bli ordentlig! Hur mycket väger du egentligen...

Manfred:
Åttahundra gram ren respekt, din valp!





Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHAHA!!! :)) Vilka underbara samtal!! Man kan riktigt SE hur dom sitter där och tjattrar och gnabbas med varandra.......och lille Elton som ropar från köket att han är oskyldig....och Manfred som till slut SÄTTER sej på Gurkisen med all sin respekt!! HEHEHEHEHEHE!!
Så himla kul att läsa, jag skrattar varenda gång!!

2006-05-30 @ 16:07:22
Postat av: r8orna

vad jag älskar kiss-berättelser!
fantastiskt som vanligt.

pernilla du ÄR grymm på att skriva!

2006-05-30 @ 16:30:33
Postat av: Pernilla

Hallå... Det är ju boysen som säger vad jag ska skriva... ;)

2006-05-31 @ 11:05:21
Postat av: Tina

Har'om inte sagt nåt mer du ska skriva? Jag längtar efter att få läsa deras roliga små diskussioner!! :))
Hur går det för lille Elton? Har han fått träffa "grabbsen" än?? Hoppas bara att inte Manny sätter sej på'n - då går han sönder! :)))))

2006-05-31 @ 14:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback