Vem är vem?

Liston:
Nu har det hänt igen! Jag har blandat ihop Manfred och Gurkan! När det är mycket som händer och Gurkan bara retas (blä för tonåringar), så är det svårt att i stridens hetta se vem som är vem. Jag blir jätteförvirrad när jag vänder mig om för att säga till Gurkan och så står Manfred eller Gurkan eller Manfred eller Gurkan där. Ja, ni hajar hur jag har det! Det är omöjligt att vara barnuppfostrare och sätta ner foten och säga NOG när det finns två lika dana och man inte vet vem det är av de två man ska säga till! Och så gillar båda två rosa. Närmare katastrof än så här kan man ju sällan komma...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Liston då. Jag förstår dig till fullo. Det är inte lätt att ha "tvillingar" i hemmet, särskilt inte under stridens hetta. ;)

2006-05-21 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback