Utställning

Gurkan:
*zkrattaJ*idag har Ja ba typ varit PÅ utZTällning...... azzå jA ba vA fInazt på typ helA byggEt me D va d ba ja Ba typ zOm zåg....  *skrattar*

Manfred:
Vi hade det lugnt och skönt utan dig, Gurkan. Men det var roligt att du kom tillbaka. Mamma lurade Per och sa att hon hade lämnat bort dig till någon som behövde dig bättre. Det småskrattade jag åt. Per gick faktiskt på det! Dessutom så var det intressant att ta del av den kritik som du fick. Mycket intressant, till och med!

77064-28

Kallade inte du mig en liten fetbulle så sent som förra veckan vid matskålen?

77064-29

Och vad hände med den där kaxiga attityden som du går omkring och stoltserar med, att du är bäst och allt?

Gurkan:
d E Juh LÄZkit nÄr dOM KlämmeR å peTaj på en!!!!!! d e en maZza Konztiga tantER typ i vItA rokKar... *ler* typ man Kan juH typ tRO att man blIvit galEN....... manfRED........ aZzå ja haj typ Väl typ intE blivit tokig?????

Manfred:
Nej, du var på utställning. Det kan dock lätt uppfattas som dårhus ibland... Tokiga människor som polerar och donar med sina råttkrakar som om de vore diamanter eller något. De blir hoppar galna av putsfläckar eller en fläck på svansen eller det där gula i pälsen som vi karlar har. Lite lätt tvångströjepotential på människor i dessa lägen... Men du är inte galen, Gurkan. Du är bara ett offer för mammas galenskap.

Liston:
HUR KUNDE DU, MAMMA! Va? Din...din...din erbarmliga svikers! Jag var ju den ende vite! Och vem är det här? Va? En ny råtta! Du är ju totalt livsfarlig! Han får aldrig flytta in hos oss, bara så att du vet! Det är jag som är vit här! Jag!

77064-27

Elton:
Hej! Jag är Elton...

Gurkan och Manfred:
Hej, Elton! Välkommen!

Liston:
Han ser ut som Igby. Jag tycker inte om honom! Han får gärna bo i köket för all framtid om han vill!

Kommentarer
Postat av: Tander

Ibland har man tur Gurkan. Jag FÅR inte gå på utställningar *ler* Så jag slipper äckliga bad och dumma tanter *lipar*

2006-05-27 @ 22:00:46
Postat av: Tander

Hehehhe :P

*asg*

2006-05-27 @ 22:24:44
Postat av: Tander

jag måste bara tilägga att Elton är mkt mkt sööt :D

Elton om du inte blir överens med de i din nya familj så kan du alltid komma hem till mig ... :D

Postat av: Elisa

Åhhhh... En liten vit till! jag är så nedrans avundsjuk. :P

2006-05-27 @ 22:53:27
Postat av: Tina

Det var mej en söööööt liten en!!! Hörrni, grabbar, va' snälla mot Elton nu....
Gurkisen, det var finfint betyg - du är jättesöt och fin.........Herr Squeeky! :))

Nattispussar!

2006-05-28 @ 02:46:08
Postat av: r8orna

vart kommer elton ifrån?
vad hände med råtz torsk?
haha lilla gurki :-D

2006-05-28 @ 08:49:55
Postat av: Elton

Hej! Jag heter egentligen Sanders Starbright och kommer från Finland. Jag är en black eyed white men med en svart fläck i ansiktet... Mer om det i dagens blogg... Vem är Råtz Torsk?

2006-05-28 @ 11:20:22
Postat av: Ida

Elton.. är ... är helt bedårande! *dreglar*

Självklart ni andra också! ;)

Liston, om du inte trivs sedan när Elton flyttat in och jag har kvar några av mina råttor så ska du veta att det finns alltid plats här.. hähä (och även hos Tander)
Fast din mamma kommer aldrig att släppa dig ifrån sig så kan det vara bra att veta... :) :P

2006-05-28 @ 13:45:36
Postat av: ida

Och Grattis Gurkan till att du fick ett bra betyg! :)

2006-05-28 @ 13:46:46
Postat av: kicki

Elton var en riktig liten snygging med sin ansiktsfläck!

2006-05-28 @ 15:04:16
Postat av: Frida Jonsson

Grattis till nya grabben. En riktig liten sötnos!

2006-05-28 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback