Tidningspappershyss

Liston:
I natt har jag åter igen drivit mamma till vansinne. Jag och Manfred brukar dela på den uppgiften. Mamma brukar ha svårt att somna om när hon har matat den där människopipisen som försöker bräda oss råttor och som alla människor tycker äääär sååå söööt. Bah! Jag - mammas absoluta hjärtegryn - finner mig inte i att vara nummer två längre! Jag utkräver min hämn och gör det till ett sant nöje. Jag river tidningspapper och boar runt i hela buren. Det är ett roligt tidsfördriv när mörkret fallit över oss och vi nattaktiva vaknar. Mamma blir rysligt nattaktiv hon också när jag sliter och drar i pappret. Hon blir aggro, men hon är ju så gullig när hon är arg! Så här fint blev det:

77064-5

Så här söt är jag på dagen. Då kan ingen vara arg på mig längre.
77064-6

På den här bilden syns det tydligt hur viiit och fiiin jag är och det syns också att jag är Amos bror. Våra öron är lika! Men jag är vitare än vad han var! Och slankare! Och luktar godare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag förstår att ingen kan vara arg på ett sådant charmtroll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback