Rymmaren

Gurkan:
Tezting teztInG...näHäPP...Jag låtEr ForTfaRande allDelEz tokit..... *ler* Ja ba zKUlLE juh typ bERättA om huR jOliT d e aTt GÅ pÅ uPPtÄkkzFärD När mamMa tjOr att MAN e i typ BUren, Men nu får ja ba väl typ Fatta Mej Kort å bA berätta atT typ d E jOlit...... Att mammA typ hölL typ på atT zätta zIg på ruMpan av förvåninG när ja typ koM ZpatZerandE in I typ zOVrummET va rOliT d okkzå...... *ler* hON MräktE typ aldRIg aTt ja typ Jymde...... lIzton typ ZtakK å dA jaga haN litE å da täNkTe hoN juh InTE pÅ hUR ZkärpT jA ba är...... *skrattar* Tjo!

Manfred:
Du har så rätt så, Gurkan. Om du säger mycket mer medan du låter så där så kommer vi inte ha några läsare alls till sist, för det är verkligen ingen som förstår vad du jiddrar om. Ja, du rymde medan mamma försvann iväg med Liston. Det var ju kvickt gjort. Att hon inte märkte att du inte fanns där du borde ha varit, var ju kanske lite slarvigt kan tyckas, men den lilla människopipisen hade ju tappat nappen och låg och grät och hon får ju så bråttom när det händer. Som den lille spexare du är, så ville du ju muntra upp stämningen med ett litet överraskningsmoment och det lyckades du ju bra med, erkänner jag. Hennes min var obetalbar!

Liston:
Det är nästan så jag vill buga för dig, Gurkan. Den minen har jag aldrig lyckats locka fram hos mamma.

Kommentarer
Postat av: Tina

*fnitter*
Strålande, Gurkisen! :)))
Måste sett himla kul ut när lilla (ursäkta...."lilla" i detta sammanhang är nåt sött, inte illa och fjuttigt menat) du kom traskandes där i godan ro!! Hehehe!!

Puss!
Hälsa mamman att jag ringer sen.

2006-05-25 @ 17:53:32
Postat av: Oliviia

I like your website. Good job.

Postat av: Jonaslive

really good site!!

2009-03-27 @ 10:29:47
URL: http://jonaslive.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback