Pissgurkan!

Liston:
Kolla vad den där sabla Gurrrrrkan gjort? Jag håller ju för fabian på att ramla UR! Hur tänker han egentligen? Jag tror inte att han tänker alls! Han brukar också sova i hängmattor, så han borde inte sitta och tugga ihjäl dem. Det är lite som att blita sig själv i tassen, ju! Jag blir så sur på honom. Kan inte den där Manfred säga till honom, eller? Det är ju i alla fall hans systerson! Och Manfred påstår ju att det är han som är flockledare! Vad är jag då? Hans barnflicka? Jösses! Kan man inte få lite lugn och ro här inne?

77064-4
Listons svans sticker ut genom hålet som Gurkan tillverkat under natten.

Kommentarer
Postat av: Ichi

Undrar vad som är värst, hål i hängmattan eler kiss. ^_^

Postat av: Aboutmadrit

thank-you for the good and valuable information on your site

2008-02-18 @ 19:18:19
URL: http://aboutmadrit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback