Ordningen återställd!

Liston:
Så där ja! Nu är ordningen återställd! Bloggen är röd igen, Gurkan håller sig på mattan och Manfred jäser i tidningspappret nu när mamma rippat oss på Amos gamla hus (det kan vi ju tacka Gurkan för...) Hrmf! Det kommer att bli en lånnng sommar och jag som sett fram emot en lugn och behaglig ålderdom har gått och blivit barnflicka, precis somjag misstänkte. Manfred vill gärna stoltsera med att han är stor och klok och leder flocken, men när det behövs en ledare, så slickar han sig om nosen och ser åt ett annat håll. Tunnis! Tack och lov att jag finns! Hurra för mig! Jag är själva Ordningen i Kaos, liksom. Det var på tiden att jag fick den rollen, förresten...

Kommentarer
Postat av: Ida

:) Så rätt så Liston! Dessutom är du JÄTTESÖT! :)

2006-05-22 @ 13:17:46
Postat av: Anonym

Men Liston då.......att vara barnflicka är en ÄRA, vetja! Liiiiiiiite stolt är du allt, eller hur? :)) Och "människopipisen" är ju så söt och rar, hon tittar nog gärna på dej med viss beundran, du Ordning i Kaoset! Du kan väl spexa lite framför henne? Då skrattar hon nog och tycker JÄTTEMYCKET om dej!!

2006-05-22 @ 15:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback