Löv löv lööööv

Gurkan:
Jag känner mig så käääärleksfull idag och jag tycker att vår blogg kan vara rååååååååsa! Livet är så hääääligt och jag är så söööööt! Hurra!

Liston:
GUUUUURKAAAAN!!! JAG BLIR GAAALEEEN!! KOM HIT SÅ SKA JAG..... AAAAAAAAARRRRRGHHH!!

Manfred:
Rosa är fint!

Liston:
Vad är det för FEL på er två? MAMMA! Släpp ut mig NU! Manfred och Gurkan vill ha en ROSA blogg! Jag kan inte bo kvar här!

Manfred:
Om du hade kommit på att bloggen skulle vara rosa så skulle det ha varit ett annat ljud i skällan, misstänker jag...

Gurkan:
Tralalalaaaa...Rosa, rosa, rosa...Nynna liiite grann  och vara glaaaad...


Kommentarer
Postat av: kicki

ja, råååååsa!! *nickar instämmande*

2006-05-20 @ 14:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback