Liston försvarar sin pung

Liston:
Jaha... För vissa kan det här verka som ett snuskigt och otillbörligt inlägg och den känslige bör i möjligaste mån undvika att se på bilderna. Jag försvarar mitt inlägg i det att det är absolut nödvändigt att försvara sin stolthet (i hanråttors lilla värld är pungen en del av stoltheten, antal möjliga sovtimmar per dygn, omåttlig aptit och gott hull tre andra) och dessutom var det faktiskt Manfred som började!

Min pung är lockig och vit som resten av mig. Fast och jämn i formen. Jämt behårad och inte skrynklig (som Manfreds). Jag vet inte om den fungerar, eftersom jag aldrig har fått nöjet att testa, men jag har den ju i behåll i alla fall, så någon psykråtta som dominerar är jag inte!

(Bevare mig väl - kastrering är det ultimata straffet för en stolt hane, hellre döden för min del!)77064-10

Det här är alltså min stjärt! Det är pinsamt att behöva fotogrfera den, men nöden har ingen lag... Lortig svans har jag för tillfället, men det är övergående, så snart mamma ser till att tvätta den. Annars ser man inte mycket fel på min lilla liljevita ändalykt, eller hur?

Nu till Manfreds pung! Kolla:

77064-11
 
Vem var det som sa att jag hade en liten? Och vad är det för naken fläck där på magen? Ett resultat av dålig vaxning, en felrakning eller kanske är min vän bara en dålig rex? Va? Svara på det, Manfred, din fjant!

Nu är jag ju en stolt hane och det ligger liksom inte för mig att berömma någons mjuka päls eller fina pung. Det är inte så... matcho, om ni förstår. Man kan lätt misstolkas. Jag är ju en stolt hane och vill inte gärna smickra ett ego som redan är så stort, men Gurkans pung är i sanningens namn ett enastående exemplar. Missförstå mig rätt nu, Gurkan. Jag tycker inte om dig mer än som lek- och flockkompis! Det ska du ha klart för dig nästa gång vi delar hängmatta. Din pung gör sig bara ovanligt fint på bild...

77064-12

Manfred:
Liston... Ska du verkligen blogga det här? Då känner jag inte dig längre... Men jag är nödd att hålla med dig. Din pung är större än min och Gurkans är störst av dem alla och gör sig himla fint på bild. Det här säger jag bara för att det är god mat idag och för att jag är en mycket storsint råtta.

Gurkan:
Blogga det här, Liston! Blogga, blogga, blogga! Jag är ju den finaste som finns! Alla måste få se! Liston! Du har den mjukaste päls jag vet. Jag tycker om dig!

Liston:
Gurkan, för helvete! Skärp dig, annars tar jag tillbaka allt! Porråtta!!

Manfred:
Jösses... Jag blir så trött på er två!

Liston och Gurkan:
Manfred har liten puung! Hahahaha... Men du får sova i vår hängmatta i alla fall. Fastän du är en gammal sur kissgubbe...





Kommentarer
Postat av: Tina

Va' fan SÄJER man??? VÄRLDSKLASS!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! :))) Redigt skojigt käbbel, boyz!! Hehehehehehehe!!!

*fniss* *fniss* *fniss*

Ni är skitgulliga alla TRE!!
Puss till alla........oavsett pungstorlek!! :)))))

2006-05-15 @ 17:35:10
Postat av: r8orna

hahahah, era pungar asså tänk om vi skulle börja fotta våra pattar!?
*skrattar*

Postat av: kicki

*asg*

2006-05-15 @ 21:06:58
Postat av: fia

Lysande! Du hade rätt :)

2006-05-15 @ 22:57:31
Postat av: Hannah

Hihihi!

2006-05-16 @ 11:12:55
Postat av: Lilacola

Great site

2008-02-18 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback