Jag har en i röret...

...får en helt ny betydelse. Kolla så mysigt det kan vara:

77064-1777064-1677064-1577064-14

Det var svårt att bli bra på bilderna. Antingen blev vi blekfisiga och bländade av en blixt, eller suddiga och mörka utan blixt. Mammarazza var på oss som attan med sin kamera. Hon försökte till och med fotografera när jag blev korrigerad av Liston (jag är en jobbig tonåring just nu) men jag slank iväg innan hon hann med. Det får vara någon hejd på pinsamheter! I alla fall de pinsamheter som gäller mig, Gurkan! Däremot gör det inget om någon annan blir utsatt, eller vad sägs om denna ypperliga bild i kategorin rumpor att minnas:

77064-18

Manfreds bollar är rutiga efter en timma i den ställningen och det tycker jag är jätteroligt!

//Gurkan


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahaha! Good one, Gurkis.:)

2006-05-20 @ 18:02:12
Postat av: Tina

Fan, vilka söta bilder!! Särskilt den första :))

2006-05-22 @ 15:09:29
Postat av: Ailojeanett

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback