Handdukar ska veta sin plats

Gurkan:
Jag blir ofta anklagad för att vara ett äckel efterom jag tycker om att sitta mjukt och skönt när jag ska tömma tarmen. Eftersom handdukarna ligger i våra sovlådor, så blir det ju naturligt för mig att lätta på trycket just där. Alla grälar på mig för det. Manfred kallar mig gris. Liston säger att jag är en kissgurka och mamma håller med Liston. Ingen förstår det fina i att njuta av stunden, även den där alldeles speciella pausen som bara är ens egen liksom. Nu har jag bestämt mig för att möta mina kritiker på halva vägen (bara för att bevisa för dem hur himla smart och snäll jag är såklart). Jag lägger helt enkelt handdukarna i bajslådan! Va? Det är väl duktigt av mig? Det tycker i alla fall jag. Och eftersom jag är bäst, så vet jag att jag har rätt!

77064-7




Kommentarer
Postat av: Tina

Självklart, Gurkan - det var världsbäst gjort, du är i sanning ett geni!!! :))

2006-05-13 @ 00:02:19
Postat av: Hannah

Hahaha!

2006-05-14 @ 12:25:15
Postat av: Emma

Lösning i sann råttanda! Jobba på Gurkan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback