Gurkan i målbrottet

Gurkan:
HJälp!!!! *skrattar* hör huj typ Ja låteR!!!! När HÄnde d hÄj????? *skrattar* azzå ja låg Å zov, typ vAkna å nu låTer ja ba zÅ häR!!!!! KoMmER jA bA att Dö????? MAmMa zA att jA ba lUKta Zom eN arg CLiFfOjD IGår...... *ler* e D farLit???? *skrattar* BLiR maN zjuK AV d?????? Azzå dör Man??? azzÅ MAnfjed, ja e rädd...... *skrattar* koMmer ja Ba aTt bli bRa iGen? lIzton, typ får ja BA ZOvA Hoz dej?? typ azzå Om typ ja ba fÖrzökeR hOZta typ zå LåTeJ typ Ja ba kanzke zoV Vanlit IgeN... jA zka fÖrzöKa...... *ler* hozT, HOzT!!!!!! tezTInG, ett, två, tre...... varför låter typ ja ba zÅ konzTiT?? *ler*

Liston:
Hahahaha! Girkan har fått en tupp i halsen! Ja, Gurkan, det är JÄTTEFARLIGT! Om du luktar som en arg Clifford kan du i värsta fall kyssa din pung farväl, men i bästa fall blir du bara vuxen. Jag hoppas att vi vet vilket det blir av de båda alternativen ganska snart, för om du ska låta så här länge till kommer jag att skratta ihjäl mig!

Manfred:
Gurkan, du kan gå och lägga dig igen. Du är i målbrottet. Du är en pissunge i tonåren. Du kommer inte dö om du bara är tyst. Fortsätter du vråla kommer jag däremot att äta dig till frukost!

Gurkan:
ok..... *ler* laLaLAlAlA.... hahAha!!!!! jA BA LåTEr JoolIt!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Storr8n

Stackars Gurkan! Men det går över. Sen är du stor.

2006-05-23 @ 18:16:53
Postat av: ida

hahaha :D

2006-05-23 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback