Döda räkan!!

Elton:
Åh! Ge mig räkan! Ge mig, ge mig, ge mig, ge mig... Jag måste döda den! Aaaaaaarrrrrrghh! Döda den! Döda! Aaaaaahhh, det luktar så gott att jag blir gaaaleeen. GE MIG DEN NUUUU! Ahaaaaa! Rääääkaaaa. Min sssssskatt!

Gurkan:
Eeeehh... Vad är det med Elton?

Liston:
Han har blivit tokig.

Manfred:
Nej, Elton tycker bara att räkor är det godaste som finns. Förresten, ska du ha mer på din räka, Gurkan?

Gurkan:
Nej, nej... Ta du om du vill ha. Men du Manfred... Du tycker ju också att räkor är gott och kanske det godaste som finns, men du springer ju inte runt som om du hade loppor i pälsen och vrålar att du ska döda den.

Manfred:
Nej, jag är siames och jag är mycket äldre. Det är bara konstiga råttor som håller på så där...

Liston:
Om konstig betyder samma sak som vit, så ska jag jävlas med dig hela kvällen, bara så att du vet, Manfred.

Manfred:
Jag menade ju inte vit. Oj, vad jag satte i halsen. Oj, oj, oj...

Gurkan:
...och du ljuger inget vidare du, Manfred.

Liston:
Ok! Du bestämmer! Ta tillbaka eller så jävlas jag. Jag tänker stjäla din räka om du inte tar tillbaka!!

Manfred:
Nä, ge hit min räka! Ok, jag tar tillbaka! Förlåt Liston! Jag menade inte vit. Jag looovar! Får jag min räka nu?

Liston:
Haha! Lättlurad! Jag kommer att jävlas ändååååå...

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tycker också om räkor. *slickar mig om munnen*

2006-05-31 @ 22:59:30
Postat av: r8orna

åhå, så elton har fått sin favorit!
här hemma är vi också galna i räkor, tom räkan (råtz mymlan) älskar räkor´. . hehe heheheeheheh

ni är så söta killar!
och snart får ni besök av ett gäng bebisar över helgen, ska bli intressant och läsa bloggarna om deras visit.

2006-06-01 @ 08:06:22
Postat av: Gurkan

Jag är så snäll, så jag gav bort min räka till Manny. Men jag längtar tills nästa gång, för räkor kanske inte är så dumt i alla fall?

2006-06-03 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback