Blötgurka

Manfred:
Det är skönt att inte behöva åka med på utställning, måste jag medge. Man kan ligga och ha det så här skönt hela dagen:

77064-21

Vi låg och trynade alla tre i röret. Mamma hade noppat min päls, men jag gillar det så för mig var det bara mysigt att bli snygg. För Gurkan gick det däremot så här illa:

77064-22

Det hjälpte inte att han försökte komma undan eller att slicka mamma på handen. Hon är hjärtlös!

77064-23
Slick, slick...
77064-2577064-24
Rymningsförsök...
77064-26

Nu är Gurkan len och fin som den barnrumpa han är och luktar blomsteräng som den tjej han låter som. Liston och jag roar oss kungligt på hans bekostnad som de testosteronparfymerade karlakalar vi är, förstås.

Kommentarer
Postat av: Kauz

Haha! Gurkan luktar tjej!

Hallå! Vänta nu!?

Postat av: r8orna

Gurki!
lycka till nu! hoppas du vinner, make the råtz-klan proud!
*håller tummar och tassar för gurkan*

2006-05-27 @ 10:48:24
URL: http://r8orna.blogg.se
Postat av: Tina

Lilla Gurkisen, va' söt du är!!! Vilken gullig bild när du pussar mamma! :))

Ren å skitsnygg tonårsgrabb!

2006-05-27 @ 17:42:28
Postat av: Tander

Tycker synd om dig Gurkan. Men lova mig att derekt när du kommer hem så får du rulla dig i toaletten. Jag lovvar! Då luktar man lika illa som man gjorde innan man badades :D




Coola Hälsningar


Tander

2006-05-27 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback