Veteran

Liston:
Igår blev jag veteran. Ett år. Tio månader. Veteran med rätt att åldras. Nu är det fritt fram att bli en gammal sunkgubbe. Jag kan alltid skylla på att jag börjar bli dement. Min högtidsdag passerade obemärkt förbi. Mamma sa inte grattis förrän sent på kvällen och då ville jag inte vara med. Jag firade min passage från ung till lite äldre med att sova och äta. Jag sover helst på golvet nu för tiden. Det är svalt och man har allt omkring sig. Att hoppa och fara och att flänga runt en massa, överlämnar jag hjärtligt till de yngre förmågorna. Hurra för mig!

77064-58

Kommentarer
Postat av: Tina

HURRAAAAAA, Liston!! Grattis, du lilla söta varelse!! Hipp hipp hurra för dej!!

Veteranpussar!

2006-06-14 @ 14:26:34
Postat av: r8orna

GRATTIS VETERANEN!

2006-06-14 @ 14:28:07
Postat av: Hannah

Grattis i efterskott!

Postat av: Eira

Grattis Liston!

2006-06-15 @ 01:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback