Sköldpadda på rygg

Manfred:
Hjälp! Hjäääälp!

Gurkan:
Hihihi! Farbror Manfred kan inte komma upp!

Liston:
Vad sysslar du med, Manfred? Det verkar som om din mage är i vägen?

Manfred:
Jag låg ju bara och sov på rygg och nu kan jag inte vända på mig. Skynda er att hjälpa innan mamma får fram kameran!

Gurkan:
Man kan kittla dig när du ligger så här. Och så kan man nosa dig i skrevet och du kan inget göra! Hahahaha!

Liston:
Vet du att din mage flyter ut på sidorna som en jättepannkaka när du ligger så där. Det ser roligt ut när du paddlar med benen också. Du ser ut som en sådan där sköldpadda som de brukar visa på tv ibland.

Gurkan:
Manfred har en rosa rand på magen där det inte växer något hår. Är det en variant av raggarsträng som vi råttor har? Har du en sådan, Liston? Kolla, jag har päls på hela magen!

Liston:
Jag ska kolla... Näe, jag har också päls på hela magen. Vad lustigt det ser ut på Manfreds mage...

Gurkan:
Killekillekill... Nu kittlar jag dig!

Manfred:
HJÄLP MIG UPP, SA JAG! Det är inget roligt, det här! Det förstör min rexning på ryggen och dessutom så har någon kissat här!

Gurkan:
Titta inte på mig! Jag har inte gjort något. Killekillekill...

Manfred:
Aaaaarrrrrgh! Puh! Så där ja! Nu är jag uppe igen! Hu, det var skönt att skaka lite på sig. Och Gurkan... Du ska få för killekill du!

Gurkan:
Hahahaha, försök om du kan! Hihihihi...

Liston:
Ännu en underbar dag i flocken! Här behöver man minsann aldrig ha tråkigt. Killekillekill...

Manfred:
Ahahahahahaaaaa... Sluuutaaaa... Hahahahaha...

Kommentarer
Postat av: Tina

Hihihi, vilket bus!! Och stackars dej, Manfred, som fick ligga så där tokigt....som en sköldpadda! :))
Tur att du hamnade på rätt köl till slut....

Killa tillbaka på grabbsen!!!!

2006-06-02 @ 15:39:28
Postat av: kicki

ATTANS att kameran inte hann fram där!

Postat av: r8orna

haha lilla Manfred *killekill*

2006-06-02 @ 20:39:30
Postat av: Manfred

Vaddå? Jag är INTE liten!! Jag är stor och stark och vacker och... självgod som Gurkan... verkar det som... :/

2006-06-03 @ 17:12:03
Postat av: Mortennicoline

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-03-12 @ 14:12:00
URL: http://mortennicoline.iblog.co.th

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback