Lukt-Gurka

Torsken:
Det händer att saker smakar gott och då gömmer vi dem under det som finns till hands. Oftast är det tidningspapper som tjänar som täcke. Ibland luktar dock saker så illa att vi råttor vill täcka över det med tidningspapper av den simpla anledningen att vi vill att det ska lukta mindre. Idag har jag täckt över Gurkan och det var inte för att jag var sugen på att äta upp honom...

77064-84

Liston tyckte att det var det bästa jag har gjort i hela min tid i flocken, sa han. Han skrattade så att han blev alldeles röd på det rosa och sedan somnade han på Manfreds mage pch där ligger han än. Han vaknade inte ens när Elton hoppade på hans mage. Det är därför Liston inte kommenterar detta mitt hyss i egen hög person.

Kommentarer
Postat av: Tina

*fnissar*

Och va' anser Gurkisen om detta dårå?? Hihihi.......

2006-06-29 @ 16:02:02
Postat av: r8orna

men om gurkan stinker så värst, då måste det absolut innebära att han verkligen är släkt med bessie här hemma - hon luktar iofs mest kiss.

ps. uppdaterat råttbloggen! läs, kommentera.
*kram till stink-gurkan*

ps. håller med tina, vad säger gurkan om det hela?

2006-06-29 @ 20:45:49
Postat av: Gurkan

JAG LUKTAR GOTT! JAG LUKTAR GOTT! GAAAAH!! JÄDRANS TORSK!!

2006-06-29 @ 23:02:46
Postat av: Zameo

Ta det isigt Gurkan! I de coolaste vatten simmar ofta en gurka. :-)

Ett tips är att sluta kissa på samma ställe som du sover. Fast det kanske du och din matte redan tänkt på... :-) Jag kissar hellre i matskålen. Då får man liksom mer av lukten i sig istället för på sig. :-P

En rastlös Zameo hälsar att tangentbord är som gjorda att kissa på. Det ger husse massor av finmotorisk terapi. Bra mot Alzheimers.

Postat av: Imrekarolina

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-02-03 @ 13:07:35
URL: http://imrekarolina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback