Listons färg

Elton:
Liston... Du är rosa!

Liston:
Det är jag inte! Jag är vit!

Gurkan:
Där du inte är vit är du rosa och det är snart överallt. Hahahaha! Rosa är en tjejig färg.

Liston:
Jag är inte rosa, säger jag. Jag är bländvit och luddig!

Elton:
Nähä, inte på ryggen. Där är du rosa. Du är inte alls luddig där nästan.

Liston:
JAG ÄR INTE ROSA! JAG ÄR VIT!

Gurkan:
Liston är rosa, Liston är rosa, Liston är rosa!

Liston:
Manfred! Kom och hjälp mig! Om jag är rosa, så är du också rosa!

Manfred:
Men jag är rosa, Liston. På ryggen är jag rosa.

Gurkan:
Hahahahaha! Rosarosarosarosarosa...

Liston:
Jag blir vansinnig! Släpp ut mig, mamma! De mobbar mig. De säger att jag är rosa och att jag inte är luddig. Mamma! Hallå? Kom och ta ut mig! Jag är inte rosa! INTE!

Torsken:
Jag tycker att du är fin, Farbror Liston. Och du är så rolig när du blir arg!

Liston:
Jag är inte arg och jag är inte rosa! Att det ska vara så svårt... Kan jag inte få åldras med lite värdighet här inne, va?

Gurkan:
Rosarosarosa... Liston är rosa! Haha, vad roligt! Jag blir alldeles kliig i hela pälsen. Jag måste slå Elton. Ja, det måste jag.

Elton:
Va? Varför då? Vad har jag gjort?

Gurkan:
Ingenting, men du är tacksam att slå på. Du är vit. Det räcker. Gaaaah! Kom an då, fegis! Hahahaha!

Elton:
Liston! Hjälp mig! Gurkan är dum. Liston? Snälla... Iiiiiiihh...

Liston:
Jag är ju rosa, sa du ju... Och nu lyssnar jag inte. Pffff!


Kommentarer
Postat av: Tander

Liston är rosa, Liston är rosa!!! *fniss*

Postat av: Tina

Pojkar, pojkar! Stilla er!! Rosa är fint, vitt är fint, luddigt är fint - alltså är ni skitfina!! :)) Och förresten så läste jag på en annan blogg att pojkar VISST och alldeles SJÄLVKLART klär i rosa.........sådäså! Eller huuuuuur, mamma Pernilla? :)))

2006-06-15 @ 18:21:58
Postat av: Liston

Rosa är hemskt! *sätter ner tassen*

2006-06-15 @ 19:03:45
Postat av: Tina

Fniss........åkäj då, Liston, rosa är hemskt....men se det från den ljuuuusa sidan - du är ju MEST vit i alla fall :)) Och luddig! Det rosa låtsas vi inte om, okej?
Alltså är du jättefin!!!

2006-06-16 @ 01:47:32
Postat av: r8orna

äsch lite råza haur aldrig skaudat!
vi haur jättemycket killfärgor här i buren.. BLÅTT.
hade deit kommit tjejor hit hade de trott att vi vaur killar..
DU ÄR SNYGG LISTON.

hejja råza!!! *LER RÅZA LISTON*

2006-06-16 @ 07:39:16
Postat av: Wilhelmastrid

Nice security code. Does it work?

2009-02-12 @ 08:54:39
URL: http://wilhelmastrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback