Kaninhane

Liston:
Allvarligt talat, Elton, så luktar du konstigt!
Manfred:
Ja, jag är nödd att hålla med Liston... Du luktar konstigt för att vara råtta.
Elton:
Det är för att jag luktar kaninhane. Jag har inte riktigt funnit mig i att vara råtta, så jag testar kanin ett par dagar.
Gurkan:
Har någon sagt att du är konstig?
Elton:
Nej, men jag har hört att jag är speciell!
Torsken:
Jag tycker att du är fin, Elton! Du är jättebra!
Liston:
Torsken... Du är en tönt! Du tycker att alla är fina hela tiden! Jag blir så irriterad på dig!
Manfred:
Nämen, Liston, så du säger! Torsken är oförstörd av livet och det ska vi vara glada för. Du är bara en bitter gammal pruttkudde, det är vad du är!
Gurkan:
Ja, men Elton luktar äckligt i alla fall. Han är också en pruttkudde, men han behöver inte prutta för att lukta. Det är speciellt!
Elton:
...sa han som luktade testosteron så nosarna knorvar sig i närheten av honom...
Gurkan:
Jag luktar inte kanin i alla fall, så det så! Jag är råtthane och har funnit min identitet! Ha!
Torsken:
Du är bäst, Gurkan!
Gurkan:
Jag vet! Du är klok du, Torsken! Hahahaha...

Kommentarer
Postat av: Tander

heja Gurkan :)

Åhh Elton, det är bra att du luktar anorlunda. Har du hört att om man luktar kanin så får man föer honor. ( fasst kaninhonor då )

Postat av: r8orna

haha elton, din lilla kanin.

2006-06-21 @ 07:32:13
Postat av: Ovelinda

really good site!!

2009-07-08 @ 09:36:45
URL: http://ovelinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback