Här mår jag bättre!

Elton:
Förlåt mamma, alla karantänälskare, men mamma valde mig istället för karantän. Jag började att må så dåligt av att sitta ensam att jag inte åt. När jag var med mamma, mådde jag bra, men hon kan ju inte vara med mig hela dagen och natten och när hon satte in mig i buren och ensamheten igen, så blev jag som en död råtta. Jag såg inte, hörde inte, åt inte, tvättade mig inte... Mamma undrade med vem hon skulle sätta mig med och jag gick ner sju gram i vikt medan hon funderade. Till sist så fick jag flytta in med hela familjen. Det kanske är jättedumt, men det tycker inte jag. Så här glad är jag nu:

77064-34

Gurkan var lite dum i början och sa en massa fula saker till mig, men idag har vi lekt. Jag studsade på hans mage och så kastade han sig på rygg och rullade runt. Det var roligt! Liston och Manfred leker också med mig, men Liston kan bli lite sur och gå iväg när han tycker att jag är jobbig. Jag sover helst med Manfred och Liston, men idag fick jag sova med Gurkan:
77064-35

Nu när jag är glad igen, så har jag putsat mig igen. Och jag har hjälpt Manfred att putsa sig. Och jag har hjälpt Gurkan att putsa sig bakom öronen och i nacken. Gurkan tycker att jag är en putstalang och somnade när jag gjorde det. Här på bilden putsar jag min tass:
77064-36

Nu är vi en stor råttfamilj och jag ska hitta min roll. Jag är bara liten och söt till att börja med. Men när jag blir stor så vill jag nog bli som...

Liston:
mig...

Manfred:
...mig...

Gurkan:
MIG!

Elton:
...som mamma. Snäll och söt!

Gurkan och Liston:
Fjäskis!

Manfred:
Du ska inte tro att du får mer mat för att du säger så där!

Elton:
Det tror jag ju inte heller. Jag är ju bara liten och söt... till att börja med.


Kommentarer
Postat av: Tina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Helt UNDERBART!!!!

Du, Elton, vilken himla tuuuuur att du blev så glad när'u fick träffa boyzen! Där ser du att dom är snälla, eller huuuuur?
:))

2006-06-03 @ 22:12:58
Postat av: Ida

Haha :D
Ni är så härliga hela bunten :D ;)

ps. tycker att din mamma gjorde ett jättebra val! :)

2006-06-04 @ 18:56:04
Postat av: Emma

Du är helt bedårande Elton! Krama din mamma från mig!

Postat av: Thomasrachel

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2010-05-24 @ 08:42:25
URL: http://thomasrachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback