Gurkan - en fin kudde

Torsken:
Tyvärr skulle Elton hjälpa mamma att ta kort och då blir det ju naturligtvis suddigt och när mamma puttat bort Elton, var ju jag vaken och pigg som en... torsk. Ögonblicket var förbi. Här är i vilket fall jag som myser med Gurkan. Gurkan är den mjukaste kudde som finns. Om man sover på hans mage, åker man upp och ner och upp och ner varje gång han andas. Det är roligt!

77064-57

På bilden har jag dock åkt av Gurkans rygg och somnat bredvid.

Mammas nästa projekt är att fånga mig på bild när jag bär runt på den nya rosa pingelbollen som vi fått av faster Tina. Mamma säger att jag är lika tokig som Liston när han var liten. Ha! Mamma jämför mig med Liston! Det är jag jäääättemallig för, ska ni veta. Liston är ju bara bäst! Hihihi...

Kommentarer
Postat av: Tina

Jepp - den bilden ser faster fram emot!!! :))))

2006-06-12 @ 15:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback