Elton spexar

Elton:
Det är min dag idag! Jag bara känner det på mig. Det killar i hela mig, på ett alldeles säreget sätt. Det är en Elton-dag idag!

Jag har byggt koja i matskålen, men som vanligt vill jag inte sitta still. Jag är det suddiga på bilderna, för den som inte kan lista ut det.

77064-72
Här sitter jag gömd, så mamma inte kan se mig.

77064-73
Här hoppar jag fram och överraskar henne. Det gjorde vi flera gånger och jag blev lika suddig varje gång.

77064-74
Här kommer jag farande upp. Mamma tror att jag ska hoppa ut, men jag svingar mig uppåt och vidare.

77064-77
Jag väcker alla andra boysen som ligger i hängmattan och sover.

77064-76
Som final (och som hämnd för att jag inte sitter still), så knäpper mamma den här bilden när jag beundrar Gurkans rosett... Himla bussigt, mamma! Himla bussigt! Och Gurkan kan sluta skratta nu, tack så mycket!!





Kommentarer
Postat av: Tina

Gulliga lilla Elton! Pusspuss!
Såklart att det är en Elton-dag idag, jajamensan!!

2006-06-25 @ 14:21:28
Postat av: Mimmi

Så medan Elton beundrar Gurkans rosett kan vi beundra hans.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback