Dagens torftiga bidrag

77064-49
Manfred:
Så här trist är vår bur när alla hängmattor ligger i tvätten. Tack och lov, så ska mamma tvätta i morgon, så då blir det fint igen och vi får fler ställen att sova på. Härligt! Jag längtar!

77064-50
Elton:
Se så stor jag har blivit! Nästan lika stor som Liston! Och titta så Liston äter! han har blivit rund och fin om magen igen och mamma är jätteglad för det. Mamma älskar Liston... Jag är glad att hon är glad och jag är glad att Liston äter. Han är glad igen!

77064-51
Torsken:
Hallå! Jag blir suddig! Det var nog meningen att mamma skulle ta kort på något annat, men så blev det så här...

77064-52
Torsken:
Så ja! Nu är jag tydligt igen! Men varför har Elton tassarna i maten??

77064-53
Gurkan:
Det finns ställen att klia sig på och så finns det andra ställen att klia sig på... Jag väljer att klia mig samtidigt som jag klättrar för att utnyttja tiden maximalt och därmed få sova lite mer! Jag är så smart! Jag är nog smartast av alla i hela världen! Och så luktar jag gott också! Det finns ingen gräns för hur bra jag är!

Liston:
Och det finns inget mått stort nog att rymma ditt ego, eller din mage för den delen...



Kommentarer
Postat av: Tina

Ni är så söta - hela gänget! :)) Hörrni........har ni lattjat med pingelbollarna än?

2006-06-10 @ 23:24:46
Postat av: Hannah

Jag diggar dig, Gurkan!

Postat av: ida

hahaha :D ibland så förgyller den här bloggen min dag! :)

Till Gurkan: Du är bara så bäst! :)
Torsken och Elton är så små,söta och verkar vara så nyfikna på livet. Det är härligt att läsa om!
Jättebra att Liston börjat äta igen, blev så glad när jag läste det! BAMSEKRAM TILL LISTON!
Manfred är bara så att man vill krama om ,han är som.. en stor,snäll teddybjörn som man har när man är liten och söker tryggheten i.

(Pernilla, du är BÄST PÅ ATT SKRIVA!
Mina små syskon håller med. :) )

2006-06-11 @ 10:03:30
Postat av: Boysen och Pernilla

Tack Ida! Du förgyllde vår dag med dina ord! :) Nu lovar vi att skriva ännu mer ;)

2006-06-11 @ 11:51:15
Postat av: Anonym

Smarta råttor kommer långt, Liston. Lyssna på farbror Gurkan ;)

En inte så ordentlig presentation:
Kicki med grabbarna Hepavirbla - Hepatit, Virus och Bläckis. Stora Hälsningar från oss. TJA.

2006-06-12 @ 22:51:20
Postat av: Nikolaiana

i love this page keep it up.

2009-11-27 @ 14:39:45
URL: http://nikolaiana.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men gud vilka sötnötar

2009-11-27 @ 14:58:12
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: paulina♥

åh jag ryser av råttor (A) hehe

2009-11-27 @ 15:04:35
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback