Torsken

Torsken:
Vad betyder mitt namn?
Gurkan:
Det betyder "en man som betalar för att få knu..."
Manfred:
GURKAN! Torsken... Ditt namn är en sammansättning av namnen Tor och Ken. Tor är en forntida gud med superkrafter och Ken är den snygga dockan Barbies snygge pojkvän.
Gurkan:
Ja, du är Tors snygge pojkvän! Hahahahahaaaaaa... Jag döööör av skratt!
Manfred:
Du är stygg, Gurkan! Vi vet ju alla vad ditt namn betyder, så du ska nog inte skratta så högt, tror jag.
Torsken:
Så man skulle kunna säga att jag är en snygg kille och lite av en gud?
Manfred:
Ja, det skulle man kunna säga.
Elton:
Jag har hört att torsk är en fisk...
Torsken:
Då har du nog hört fel, för Manfred säger att Torsken är en gud och en snygg kille.
Liston:
Du är bra söt du, lillpojken...
Gurkan:
Äh... Larv!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fasar för vad som kommer hända med småpojkarna när Liston och Manfred är borta, Gurkan. Det är dags att bli vuxen snart! Din syster är redan en gnällkärring.

2006-07-17 @ 17:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback