Flytta på dig, gubbjävel!!

Gurkan
Är det inte dags för dig att bara rulla ihop dig och dö snart, Liston? Jag vill ha din sovplats och så vill jag vara mammas gullegris! Jagjagjagjagjag!! Flytta på dig, din långlivade gubbjävel!
Manfred:
Men Gurkan, så du säger!
Gurkan:
Men det är ju sant, Manfred! Han är bara gammal och mager och mamma bara duttar med honom hela tiden. Det är Liston hit och Liston dit! Det är orättvist! Han är gammal! Hon borde dutta med mig, för det skulle ge mer. Jag är ju ung och fräsch!
Liston:
Du luktar bajs och det vet vi allihop, Gurrrrkan. Bara en människa med total avsaknad av luktorgan skulle dutta med dig och det mot bättre vetande. Jag är vit, du är dum i huvudet. Jag är bäst och du har alla odds emot dig.
Elton:
Hahahahaaaa... Liston, du regerar!
Liston:
Japp! Än så länge så! Skam den som ger sig, helt enkelt. Gurrrrrkan, piss off!
Gurkan:
Näe, det är orättvist! Det är orättvist! Det är min tur nu!
Manfred:
Gå och lägg dig, Gurkan! Ta med dig Elton!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du måste vara snäll mot Liston, Gurkan. Försök iallafall. :)

Postat av: Tina

Ja, Gurkan - du kan väl FÖRSÖKA? Du var ju jättesnäll mot ALLA när vi var och matade och "vattnade" er!??!!
Och Liston: Hurra för dej! Jag och Arne såg allt hur du klättrade vigt på uppför buren i torsdags kväll och var så pigg, det var så roligt att se!! Och god var aptiten åxå........minns du hur du satte dej tillrätta strategiskt placerad vid bästa platsen vid matskålen? SMART, Liston!! :))
Länge leve du!!
PUSS!

2006-07-15 @ 18:35:12
Postat av: ida

Liston ska leva lääänge!! :)

2006-07-15 @ 20:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback